Frågor & svar

Här kan du få svar på de vanligaste frågorna.

Är klockorna äkta?

Ja, alla våra klockor är äkta och säljs med full garanti.

Hur betalar jag? Är det säkert?

Hos oss kan du betala med de vanligaste betal- och kreditkorten, faktura, delbetalning eller Paypal. Vi har säkra betalningar med SSL-kryptering. Hela betalningsprocessen hanteras av Billmate och Paypal.

Hur är det med garanti?

Alla våra varor har 2 års garanti.

Vad kostar frakten?

Alla våra leveranser är fraktfria, allt för att det ska vara enkelt för dig som kund. Försändelsen har spårbarhet och är försäkrad fram till att produkten är levererad till din adress.

Hur spårar jag min beställning?

I bekräftelsemailet från oss finner du en länk där du kan spåra din försändelse.

Kan jag försäkra min klocka?

Tyvärr erbjuder vi inte produktförsäkringar.

CE-märkning?

Alla våra varor är CE-märkta. Detta är ett krav för att få sälja varorna inom EU.

Kan jag ångra mig?

Självklart! Vi erbjuder dig 14 dagars ångerrätt på din beställning.

Aktoriserad återförsäljare?

Fobb är ingen auktoriserad återförsäljare av varumärken. Som auktoriserad återförsäljare är man oftast bunden till att hålla ett visst pris så kallade rekommenderade priser. Vi har valt att inte bli auktoriserade återförsäljare, och istället kunna erbjuda våra kunder lägre priser än det rekommenderade priset.

Alla varor säljs dock med garanti.

  • Du har inga produkter i varukorgen.